Tuesday 15 August 2017

Binêre Opsies Uurlikse Handel Stelsel


EURUSD Uurlikse Binêre Opsie Trading System Ek het besig met 'n groot navorsing oor die handel binêre opsies . Ten slotte wil ek vorendag gekom met 'n stelsel handel vir handel uurlikse binêre opsies vir EURUSD . Wat is die probleem? Ek moet 'n paar groot back testing op hierdie idee . Aangesien hierdie stelsel is gekombineer van drie aanwysers , het ek in staat was om beperkte back testing doen nie . Ek het iemand nodig om 'n EA of 'n soort van outomatiese manier om hierdie idee te toets sodat ek dit kan verbeter . Hier is die idee en hier is hoe ek dit nodig het getoets : 3 aanwysers : MACD ( 24,52,18 ) MACD ( 6,19,9 ) Fisher_m11 ( rPeriods 10 , pSmooth 0.30 , iSmooth 0.30 ) Ok, so die macds Ek het gekleur kinders , ek weet nie hoe jou macds lees . Myne is óf groen of rooi . Dieselfde geld met Fisher_m11 . Op 1 uur grafiek . Koop Bel na al drie aanwysers sein groen . Koop 'n verkoopopsie nadat al drie aanwysers sein rooi .

No comments:

Post a Comment